Hoppa till innehåll

Htc Desire Hd


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

http://www.mytrendyphone.se/shop/htc-desire-hd-37806p.html

 

Bra stötsäker silikonskydd, har själv till min mobil av samma tillverkare och samma material, bara en annan mobil.

Kika runt lite på www.skal-man.se eller www.mytrendyphone.se. Finns massor av grejer!

 

Tackar för den sidan:)

 

Hittade en ny display till min x10 då jag funderar på att byta ut den efter att jag tappat en korthållare/börs (av metall) på skärmen så har fått en skada på den:(

 

Antar att detta inte går på garantin? om det går på försäkringen så lär la självrisken kosta mer än att byta själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar för den sidan:)

 

Hittade en ny display till min x10 då jag funderar på att byta ut den efter att jag tappat en korthållare/börs (av metall) på skärmen så har fått en skada på den:(

 

Antar att detta inte går på garantin? om det går på försäkringen så lär la självrisken kosta mer än att byta själv?

Nej garantin täcker inte. Sen beror det på vilken försäkring det är, kör du på hemförsäkring brukar självrisken vara stor, med kostnad på typ en helt ny mobil. Tecknade du försäkring enbart för telefonen brukar det gå på typ 500-600, beror på vilket bolag.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...