360Xbox Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Jag sitter just nu och funderar om jag ska köpa Dead to Rights Retribution, det kostar 199kr på CDON. Tyckte det såg rätt skoj ut på recensionen på Gametrailers. Till ni som har det, eller har spelat det: Är det nått att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 http://slowbeef.blip.tv/posts?view=archive&nsfw=dc Slowbeef's alldeles utmärkta Let's Play av spelet. Spoilers precis överallt, men ärligt talat gör det inte så mycket när det gäller det här spelet. Kolla nåt avsnitt och om det verkar kul kan du ju köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag har spelat det hos min bästa kompis och jag tyckte det inte var så kul men det var ju också bara början så... jag vet ej så mycket om det men annars när jag såg när han körde så såg det roligare ut. (Han kom längre än mig. Vi körde död var) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.