A16 Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Skrivet 3 Februari 2011 Ett problem med crysis om ni vet vad det är. Jag är på en stor båt och varje gång jag ska gå ut från båten, så crashar spelet. Igår blev det så allvarligt att jag var tvungen att stänga av hela datan :S Har aldrig haft något lagg problem eller liknande, och kör på high graphics quality. Ajuste mina specs: Citera
Distinction Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Ett problem med crysis om ni vet vad det är. Jag är på en stor båt och varje gång jag ska gå ut från båten, så crashar spelet. Igår blev det så allvarligt att jag var tvungen att stänga av hela datan :S Har aldrig haft något lagg problem eller liknande, och kör på high graphics quality. Ajuste mina specs: Pröva installera om? btw, lol 8gb ram. Redigerat 3 Februari 2011 av QuinnoX Citera
KalphiteQ Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Skrivet 4 Februari 2011 Rofl, typisk märkesdator, 8GB RAM dålig I5 processor samt ett kort från AMDs 5600 serie. Kostade säkert 7k ändå. Aja googla bara på namnet på uppdraget osv så lär du hitta någon med samma problem. Citera
A16 Skrivet 12 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2011 (redigerat) Rofl, typisk märkesdator, 8GB RAM dålig I5 processor samt ett kort från AMDs 5600 serie. Kostade säkert 7k ändå.Aja googla bara på namnet på uppdraget osv så lär du hitta någon med samma problem.Gjorde det och hittade en med liknande problem, så nu är det löst :) oft: 6k Redigerat 12 Februari 2011 av wholf Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.