GangstaLean Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 (redigerat) Hej va Jag har tappat min iPod på ett element och ingången till laddningen (På iPoden) Har blivit lite "Ut-bucklad" va. Jag undrar hur jag ska fixa detta om det änns går, kan knappt ladda utan att ha en skruvmeljsel i när jag försöker va. Redigerat 6 Februari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Om du har garantin kvar så skicka den på lagning? Om inte...Gör det ändå/strunta i det/köp en ny något av det kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Kolla med dina föräldrar om de har någon försäkring som täcker tappskador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) Kolla med dina föräldrar om de har någon försäkring som täcker tappskador.Ska göra det, tack va :o(Problemet är inte stort längre eftersom mina föräldrar kunde inbuckla det lite och nu kan jag ladda den igen, dock är den lite sne va.) Redigerat 6 Februari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2011 Ska göra det, tack va :o(Problemet är inte stort längre eftersom mina föräldrar kunde inbuckla det lite och nu kan jag ladda den igen, dock är den lite sne va.)Okej va. Bra att det löste sig va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.