Raosmaosen Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 tjooo har lagt ut ngra screenshots på youtube på mina byggen kolla gärna mvh raosmaosen http://www.youtube.com/watch?v=eOTtAadBeKk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Riktigt bra tycker jag, kreativa byggen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2011 Snyggt gjort, du gör mig lite mer sugen på att köpa minecraft :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Helt okej, men känns inte som du hade egna idéer precis. Men det var snyggt iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 4 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 jag kan bara att allt kom från mitt eget menar bara att ingen ide o kopiera andras byggen liksom ingen ide me de då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Inte särskilt speciellt, man har ju sett samma sak säker hundra gånger nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg