GangstaLean Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Vilken är er? Min är ju så klart extended mags och supressor, tycker inte om "sikt" attachments, dom originala är sexigare B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Spelar inte Black ops det är skit. Men på Mw2 är min favorit attachment FMJ sjukt bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Dual Mags! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Spelar inte Black ops det är skit.Men på Mw2 är min favorit attachment FMJ sjukt bra :) För att din quickscoping är borta eller? MW2 skulle tydligen bli patchat nu, men vet ni om vad IW skulle patcha? STENGLITCHEN PÅ FUEL, HAHAHAHAHAHAHAHA! onT: Extended Mags. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 För att din quickscoping är borta eller? MW2 skulle tydligen bli patchat nu, men vet ni om vad IW skulle patcha? STENGLITCHEN PÅ FUEL, HAHAHAHAHAHAHAHA!onT: Extended Mags.Jag quickscopar inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Jag quickscopar inte..För att du kan inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 dual mag för den som siktar högt, allså höga killstreaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 För att din quickscoping är borta eller? MW2 skulle tydligen bli patchat nu, men vet ni om vad IW skulle patcha? STENGLITCHEN PÅ FUEL, HAHAHAHAHAHAHAHA!onT: Extended Mags.När jag spelade på Fuel var det nästan inga som gjorde den glitchen XD Ontopic: Dual mag, Red Dot och Suppressor. Dual Mag, varannan omladdning är som Sleight of Hand.Red Dot, lättare att se fienden när man siktar.Suppressor, Procco/Majvor is a Stealthy guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 För att du kan inte..Jag kan, haru mw2 på pc så kan vi köra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Älskar Dual Mags, helt klart det bästa med Black Ops. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Jag kan, haru mw2 på pc så kan vi köra.Min kompis har det på datan, du vet nog inte vem jag är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Red Dot sight och Silencer (vet att det heter Supressor men pallar inte kalla det så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg