GangstaLean Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Skrivet 4 Februari 2011 Vilken är er? Min är ju så klart extended mags och supressor, tycker inte om "sikt" attachments, dom originala är sexigare B)
Muffey Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Skrivet 4 Februari 2011 Spelar inte Black ops det är skit. Men på Mw2 är min favorit attachment FMJ sjukt bra :)
Easton Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 Spelar inte Black ops det är skit.Men på Mw2 är min favorit attachment FMJ sjukt bra :) För att din quickscoping är borta eller? MW2 skulle tydligen bli patchat nu, men vet ni om vad IW skulle patcha? STENGLITCHEN PÅ FUEL, HAHAHAHAHAHAHAHA! onT: Extended Mags.
Muffey Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 För att din quickscoping är borta eller? MW2 skulle tydligen bli patchat nu, men vet ni om vad IW skulle patcha? STENGLITCHEN PÅ FUEL, HAHAHAHAHAHAHAHA!onT: Extended Mags.Jag quickscopar inte..
GangstaLean Skrivet 5 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2011 Jag quickscopar inte..För att du kan inte..
Satisfaction Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 dual mag för den som siktar högt, allså höga killstreaks.
Proccito Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 För att din quickscoping är borta eller? MW2 skulle tydligen bli patchat nu, men vet ni om vad IW skulle patcha? STENGLITCHEN PÅ FUEL, HAHAHAHAHAHAHAHA!onT: Extended Mags.När jag spelade på Fuel var det nästan inga som gjorde den glitchen XD Ontopic: Dual mag, Red Dot och Suppressor. Dual Mag, varannan omladdning är som Sleight of Hand.Red Dot, lättare att se fienden när man siktar.Suppressor, Procco/Majvor is a Stealthy guy
Muffey Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 För att du kan inte..Jag kan, haru mw2 på pc så kan vi köra.
Apakalsong Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Skrivet 5 Februari 2011 Älskar Dual Mags, helt klart det bästa med Black Ops.
GangstaLean Skrivet 6 Februari 2011 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2011 Jag kan, haru mw2 på pc så kan vi köra.Min kompis har det på datan, du vet nog inte vem jag är...
Torcida Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Skrivet 6 Februari 2011 Red Dot sight och Silencer (vet att det heter Supressor men pallar inte kalla det så)
Rekommendera inlägg