Lynott Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 (redigerat) Ett tips bara: Printscreena gärna från filmer på datorn. Tar ni bilder från google behöver jag bara bildgoogla så får jag fram vilken film det är.Sånt blir ju tråkigt :( Enkel film men lite halv utmanande bild ;)EDIT: Okej nä, det är skitlätt lUl Redigerat 8 Maj 2012 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Sånt blir ju tråkigt :( Enkel film men lite halv utmanande bild ;)EDIT: Okej nä, det är skitlätt lUlGudfadern, men jag pallar int så nån annan får köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Looper? Men den har väl inte kommit ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Looper? Men den har väl inte kommit ännu?Fel, filmen är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Filmen är baserad på en deckar/kriminal bokserie med 10(tror jag) böcker, och det finns 5 filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Här är dom alternativ jag gissar på Beck Wallander Johan Falk Irene Huss Dom enda svenska filmerna jag känner till och som det kommit böcker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Alla dom är fel. Den här ledtråden borde kunna göra så ni kan svara rätt: Alla böcker/filmer handlar om A-gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 (redigerat) Alla dom är fel. Den här ledtråden borde kunna göra så ni kan svara rätt: Alla böcker/filmer handlar om A-gruppen. är det Arne Dahl filmen Europa Blues? Redigerat 13 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 är det Arne Dahl filmen Europa Blues?jepp, din tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 (redigerat) jepp, din tur.Nice har själv aldrig sett den då kanske man har missat nåt? On topic Säg till om ni vill ha ledtråd Redigerat 14 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 taken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.