Gäst 3495abc Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Nu är det så att jag har tänkt att köpa några spel till min iPod Touch 2G. Någon som har något spel att rekommendera? Har bestämt mig att köpa Angry Birds och Angry Birds Season redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 ROBOT UNICORN ATTACK ÄR ETT MÅSTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Peggle :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Plants vs Zombies! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Fruit Ninja. Man blir beroende av att slå rekord. Doodle Jump e också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Touchgrind, doodle jump och Bloons TD 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 (redigerat) Battlefield Bad Company 2 Modern Combat 2 Brother In Arms 2 Skitroliga spel!!!:) +Doodle Jumping Star Man kan göra/rita sin egen sak att hoppa med!!!!! Redigerat 7 Februari 2011 av Bart1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Plants vs Zombies! :DOckså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Doodle Dump. En episk bajskorv. Kan inte bli så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Mega jump är ju också fan najsigt, är just nu på den sista banan :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Fall down, doodle jump, Angry birds, Kamikaze race.. finns många fler men dom här spelar jag mest ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 The Impossible Game, världens mest frustrerande spel... men för jävla roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.