5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Hejsan. Hur gör man för att inte få några luftbubblor då man sätter dit skärmskyddet? Det är alltså en htc desire hd med skärmskyddet: HTC Screen Protector SP P430 Inga föremål kom med, utan det är bara att sätta dit den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 När jag satte på mitt invisible shield så stod det på förpackningen att de skulle försvinna efter 3-4 dagar tror jag, och det gjorde dem också. Vet dock inte om det är samma med ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Det står på förpackningen.. "Ensure that there are no air bubbles between the device screen and the screen protector". Kommer använda den bubbliga skärmskyddet till jag får hjälp istället. Man fick ju med två, det var tur de :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 Okej. Du kan ju alltid ta typ någon plastbit eller liknande och trycka ut bubblorna mot kanten. Borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 7 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2011 När jag satte på mitt Copter-skydd. I paketet fick man med en plastskrapa att ta bort luftbubblorna så du kan ju försöka med nått föremål av plast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Man brukar få en skrapa med, får du ingen skrapa så funkar ett kreditkort t.ex väldigt bra.I takt med att du sätter ditt skyddet så ska du skrapa på.Så här gjorde jag ungefär: Tänk på att det är skrapan som ska fästa på skyddet, på så sätt kommer inte luft emellan.Finns flera olika sätt att fixa det här. Om du nu har redan gjort det, fixa ett kort och skrapa på där luftbubblorna är försiktigt och hoppas på tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Man brukar få en skrapa med, får du ingen skrapa så funkar ett kreditkort t.ex väldigt bra.I takt med att du sätter ditt skyddet så ska du skrapa på. Så här gjorde jag ungefär: Tänk på att det är skrapan som ska fästa på skyddet, på så sätt kommer inte luft emellan.Finns flera olika sätt att fixa det här. Om du nu har redan gjort det, fixa ett kort och skrapa på där luftbubblorna är försiktigt och hoppas på tur.uber paint skillz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.