Ryssfemma Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Men nu är det ju så att han ska köpa den om ett halvår :)Varför ska han då köpa det som var coolast i februari?Jaha, märkte inte att "3 Augusti".. Men då är det smartare att vänta och se vad för nyheter som dyker upp, billigare och bättre mobiler blir det. Har för mig att vi är 1 år ifrån att få fyrkärniga processorer till smartphones :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2011 Jaha, märkte inte att "3 Augusti".. Men då är det smartare att vänta och se vad för nyheter som dyker upp, billigare och bättre mobiler blir det. Har för mig att vi är 1 år ifrån att få fyrkärniga processorer till smartphones :oMissade också att det var i augusti. Inte särskilt nödvändig tråd just nu. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 17 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Missade också att det var i augusti. Inte särskilt nödvändig tråd just nu. ;)Hehe de har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Om jag ska vara ärlig så skulle jag inte köpt LG, jag har inga positiva saker ifrån dem då det gäller mobiltelefoner. Sen kanske det utannonseras nya mobiler innan din födelsedag, så då kanske man inte behöver tänka på LG, eftersom det kanske är bättre hårdvara i dem, vem vet :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2011 Om jag ska vara ärlig så skulle jag inte köpt LG, jag har inga positiva saker ifrån dem då det gäller mobiltelefoner.Sen kanske det utannonseras nya mobiler innan din födelsedag, så då kanske man inte behöver tänka på LG, eftersom det kanske är bättre hårdvara i dem, vem vet :).Finns inget annat bättre alternativ i dagsläget om man går in på Android. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 Om jag ska vara ärlig så skulle jag inte köpt LG, jag har inga positiva saker ifrån dem då det gäller mobiltelefoner.Sen kanske det utannonseras nya mobiler innan din födelsedag, så då kanske man inte behöver tänka på LG, eftersom det kanske är bättre hårdvara i dem, vem vet :) .+1 , inga bra vibbar ifrån LG. Ja, även om de har bra hårdvara så brukar mjukvaran vara skräp. Man ska inte behöva flasha mobilen för att få ut något bra ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 +1 , inga bra vibbar ifrån LG. Ja, även om de har bra hårdvara så brukar mjukvaran vara skräp. Man ska inte behöva flasha mobilen för att få ut något bra ut den.Det är ju android fast med en annan interface, kodat på exakt samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2011 +1 , inga bra vibbar ifrån LG. Ja, även om de har bra hårdvara så brukar mjukvaran vara skräp. Man ska inte behöva flasha mobilen för att få ut något bra ut den.Lol, det är ju android. Mjukvaran är ju samma som HTC's, Samung's mfl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Lol, det är ju android. Mjukvaran är ju samma som HTC's, Samung's mfl.Mm, men du har inte tänkt på att det är olika telefoner, med olika hårdvara? Det är inte google som anpassar operativsystemet till mobilen, utan det är det LG som gör. Låt oss säga Samsung Galaxy S, den kom det redan ett par dagar efter den släpptes ett ROM med en massa optimerat, just för att samsung själva tabbade sig på det. Telefonen blev ungefär dubbelt så snabb och batteriet varade längre! Jag säger inte att denna telefon måste vara så, men enligt mig så tycker jag att LG inte är någon höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2011 Mm, men du har inte tänkt på att det är olika telefoner, med olika hårdvara? Det är inte google som anpassar operativsystemet till mobilen, utan det är det LG som gör. Låt oss säga Samsung Galaxy S, den kom det redan ett par dagar efter den släpptes ett ROM med en massa optimerat, just för att samsung själva tabbade sig på det. Telefonen blev ungefär dubbelt så snabb och batteriet varade längre! Jag säger inte att denna telefon måste vara så, men enligt mig så tycker jag att LG inte är någon höjdare.Det är google som är problemet då dem inte ställer krav på sina tillverkare, Sony Ericssont.ex var ett värre alternativ än LG med tanke på att dual tap inte ens fungerade för X10i och Sony Ericssontog sån tid på sig för att anpassa hårdvaran för mjukvaran. Microsoft med sin Windows Phone 7 har ställt krav på hårdvara för telefonerna för att manska få tillverka dem och massa annat för att undvika glitches. Även är det inte tillverkarna somsläpper uppdateringarna, det är Microsoft. Google bör lära sig ifrån Apple och Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Dåligt att det inte är några stora krav på android då, egentligen. Men om det blir för stora krav så kanske det också blir dåligt. Men jag tycker man skall ha en android, jag är riktigt nöjd med min, och i augusti så har det säkert kommit flera nya, olika mobiler som är väldigt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2011 Mm, men du har inte tänkt på att det är olika telefoner, med olika hårdvara? Det är inte google som anpassar operativsystemet till mobilen, utan det är det LG som gör. Låt oss säga Samsung Galaxy S, den kom det redan ett par dagar efter den släpptes ett ROM med en massa optimerat, just för att samsung själva tabbade sig på det. Telefonen blev ungefär dubbelt så snabb och batteriet varade längre! Jag säger inte att denna telefon måste vara så, men enligt mig så tycker jag att LG inte är någon höjdare.Självklart kan det vara så, men ser ut som att LG'n är väldigt snabb. http://www.youtube.com/watch?v=0Y9ALrLtDnM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.