Hoppa till innehåll

Tips På En Bra Android


MExSTHLM

Rekommendera inlägg

Men nu är det ju så att han ska köpa den om ett halvår :)

Varför ska han då köpa det som var coolast i februari?

Jaha, märkte inte att "3 Augusti".. Men då är det smartare att vänta och se vad för nyheter som dyker upp, billigare och bättre mobiler blir det. Har för mig att vi är 1 år ifrån att få fyrkärniga processorer till smartphones :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jaha, märkte inte att "3 Augusti".. Men då är det smartare att vänta och se vad för nyheter som dyker upp, billigare och bättre mobiler blir det. Har för mig att vi är 1 år ifrån att få fyrkärniga processorer till smartphones :o

Missade också att det var i augusti. Inte särskilt nödvändig tråd just nu. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag ska vara ärlig så skulle jag inte köpt LG, jag har inga positiva saker ifrån dem då det gäller mobiltelefoner.

Sen kanske det utannonseras nya mobiler innan din födelsedag, så då kanske man inte behöver tänka på LG, eftersom det kanske är bättre hårdvara i dem, vem vet :).

Finns inget annat bättre alternativ i dagsläget om man går in på Android.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag ska vara ärlig så skulle jag inte köpt LG, jag har inga positiva saker ifrån dem då det gäller mobiltelefoner.

Sen kanske det utannonseras nya mobiler innan din födelsedag, så då kanske man inte behöver tänka på LG, eftersom det kanske är bättre hårdvara i dem, vem vet :) .

+1 , inga bra vibbar ifrån LG. Ja, även om de har bra hårdvara så brukar mjukvaran vara skräp. Man ska inte behöva flasha mobilen för att få ut något bra ut den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, det är ju android. Mjukvaran är ju samma som HTC's, Samung's mfl.

Mm, men du har inte tänkt på att det är olika telefoner, med olika hårdvara? Det är inte google som anpassar operativsystemet till mobilen, utan det är det LG som gör. Låt oss säga Samsung Galaxy S, den kom det redan ett par dagar efter den släpptes ett ROM med en massa optimerat, just för att samsung själva tabbade sig på det. Telefonen blev ungefär dubbelt så snabb och batteriet varade längre!

 

Jag säger inte att denna telefon måste vara så, men enligt mig så tycker jag att LG inte är någon höjdare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, men du har inte tänkt på att det är olika telefoner, med olika hårdvara? Det är inte google som anpassar operativsystemet till mobilen, utan det är det LG som gör. Låt oss säga Samsung Galaxy S, den kom det redan ett par dagar efter den släpptes ett ROM med en massa optimerat, just för att samsung själva tabbade sig på det. Telefonen blev ungefär dubbelt så snabb och batteriet varade längre!

 

Jag säger inte att denna telefon måste vara så, men enligt mig så tycker jag att LG inte är någon höjdare.

Det är google som är problemet då dem inte ställer krav på sina tillverkare, Sony Ericsson

t.ex var ett värre alternativ än LG med tanke på att dual tap inte ens fungerade för X10i och Sony Ericsson

tog sån tid på sig för att anpassa hårdvaran för mjukvaran.

 

Microsoft med sin Windows Phone 7 har ställt krav på hårdvara för telefonerna för att man

ska få tillverka dem och massa annat för att undvika glitches. Även är det inte tillverkarna som

släpper uppdateringarna, det är Microsoft. Google bör lära sig ifrån Apple och Microsoft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, men du har inte tänkt på att det är olika telefoner, med olika hårdvara? Det är inte google som anpassar operativsystemet till mobilen, utan det är det LG som gör. Låt oss säga Samsung Galaxy S, den kom det redan ett par dagar efter den släpptes ett ROM med en massa optimerat, just för att samsung själva tabbade sig på det. Telefonen blev ungefär dubbelt så snabb och batteriet varade längre!

 

Jag säger inte att denna telefon måste vara så, men enligt mig så tycker jag att LG inte är någon höjdare.

Självklart kan det vara så, men ser ut som att LG'n är väldigt snabb. http://www.youtube.com/watch?v=0Y9ALrLtDnM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...