shr00m Skrivet 28 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2011 Om du ska ha en billig så ska du ha antingen: ZTE Blade, Sony Ericsson Xperia X8 eller Sony Ericsson X10 Mini Pro. Ska du ha en dyrare så ska du ha antingen: HTC Desire HD eller Samsung GT-i9000 S 8GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 4 April 2011 Rapport Dela Skrivet 4 April 2011 Tycker du ska ha en sony ericsson xperia ark --->denna<----.Men jag vet inte om den har kommit ut ännu men isf är det värt att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Tycker du ska ha en sony ericsson xperia ark --->denna<----.Men jag vet inte om den har kommit ut ännu men isf är det värt att vänta.Inte värd 5000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Xperia X10 Mini, den kör jag på och jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Xperia X10 Mini, den kör jag på och jag är nöjd.I lol'd. Att köpa en Mini nu är bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Xperia Play verkar najs. Kanske det inte är android men om man ha en spelmobil och så man kan ringa på samma gång, tycker jag det är rätt. Tejbz fick en gratis av Sony Ericsson och han har gjort en unbox som du hittar här : . Om du köpt mini har du gjort klantval. Skitmobil nu IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Xperia Play verkar najs. Kanske det inte är android men om man ha en spelmobil och så man kan ringa på samma gång, tycker jag det är rätt. Tejbz fick en gratis av Sony Ericsson och han har gjort en unbox som du hittar här : . Om du köpt mini har du gjort klantval. Skitmobil nu IMO.Xperia Play körs på Android. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Tänkte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketen Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 LG Optimus 2X har en jävligt trevlig processor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Har själv en LG GT540, kan säga att den funkar galant trots att den saknar snyggnamn och inte är "ny". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawgz Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Samsung Galaxy S är väl fortfarande en av de bättre Andriod-mobilerna men fortfarande prisvärd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Samsung Galaxy S är väl fortfarande en av de bättre Andriod-mobilerna men fortfarande prisvärd..Finns en hel del nya Android's som slår Galaxy S. Vad som fick Galaxy S att hålla länge var skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.