GamesDean Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Ja, lite iaf :) Personen under mig har en egenbyggd dator. Redigerat 9 Februari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Ja. Personen under mig är obstinat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Nä, inte så mycket. ( har inte en aning om vad det betyder) den under mig ska till tandläkaren imorgon kl 14:15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Nej xD. Personer under mig har en iPhone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Nej fyfan. Personen har fler än två möbler från ikea i sitt rum. Edit: Fel svenska lolz Redigerat 9 Februari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Inte på mitt rum, men i mitt rum ja. Personen under mig har en nokia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Nej, samsung personen under mig är ett troll Redigerat 9 Februari 2011 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 9 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 skrev PissWasser: Nej, samsung personen under mig är ett trollNej Personen under mig Gillar Penntroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Såklart? Personen under mej gillar FETTISCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 9 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 skrev ralle97: Såklart? Personen under mej gillar FETTISCH!Fettich lol nepp Personen under mig gillar Ägg Med Kaviar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Ja för fan. Personen under mig har någonsin haft ett sexuellt förhållande med sin dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Lolz, nej? Personen under mig har träffat en känd Hollywood-Skådis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.