KuroKaktus Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 JA! Med dig! :D PUM tycker att coca cola är gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 mm :3 PUM ska med oss till japan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Varför inte! Pum är kawaii? (det enda ord jag kan på japanska =3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 nyaa~ <3 PUM tycker om katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Hey, who doesn't love cats? PUM ska flytta till USA? (Med mig? <3 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 never, du får fan följa med till japan! PUM lyssnar på SOAD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Absolut! PUM är SD:are? (Simmar inte tillräckligt bra för att flytta till Japan) HÖHÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Att jag gillar SD? Alltid i mitt jävla liv! PUM tycker detsamma OffTopic: f u, inga såna skämt om japan! >:C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Nej PUM gillar The Beatles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Japp PUM dricker lättmjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Inte flytta men skulle gärna åka dit :) PUM Har ont i magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Japp :o PUM har smakat läkerol halstabletter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.