knark Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Jupp B) Pum drack minst 1 kopp kaffe idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Ja, normet är runt 8. PUM drack minst 30 koppar kaffe förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 näe PUM föredrar te framför kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Alla gånger. PUM föredrar Mew framför Mewtwo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Som "liten" tyckte jag alltid att Mewtwo var coolare, speciellt i den där armorn.. (obs inte bandet !!!!!!! utan pokemon inget är coolare än bandet Mew !!!!!!!) PUM har långt hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Nej. PUM vet vad distansskola innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Ja, det tror jag. Lite det jag gör just nu, tyvärr. (Nationella prov...) PUM är duktig på att laga mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Duktig vet jag inte, men mina snabbkokta nudlar är alltid lika grymma. PUM tittar alltid på hela melodifestivalen, alla år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Kollar bara om det är intressant artister, vilket det inte var i år... PUM är kaprofag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Nej. PUM vet inte vem jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Jo, det vet jag. PUM har blåa byxor på sig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Nej. PUM gillar fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.