Musten Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Beror på fisken. PUM gillar smisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 (redigerat) Beror på vem som smiskar. ;| PUM har Mountain Dew hemma. (Det har jag pwnd mdfkr com at me bro) Redigerat 26 Februari 2013 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Nej. PUM är cool som jag och dricker endast vatten & kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Jag är snäppet coolare med mjölk och te som tillägg :) men ingen läsk eller P12-energidryck. PUM tycker om svenska folkvisor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Mja, det beror på. PUM vet vad en atomfusion är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 26 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2013 Jag vet inte om jag vet. Jag kanske vet, men jag är inte säker. PUM längtar till att få pröva genji. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2013 Vad fan är det? PUM har byggt sin dator själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trafikljus Skrivet 27 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2013 Stämmer mycket bra. (dock inte den jag använder nu, laptopen :P) PUM spelar Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2013 Ja. PUM läser denna tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2013 Jo det händer väl PUM har så mycket att göra att han/hon inte gör något alls. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrbea Skrivet 27 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2013 Nej PUM spelar minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 27 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2013 Nej PUM spelar COD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.