V0LFI Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 BLÄÄ! PUM gillar fisk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 usch nej PUM Hatar mig :( <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 Ja. PUM är en maskros. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 Ja, ganska jobbigt ibland. Personen under mig brukar ta LSD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 NejPUM känner sig trött på livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 Nej, inte alls.PUM kan lära mig hur man får SWAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 Nej, inte alls.PUM kan lära mig hur man får SWAG.Nej. PUM längtar till Elder Scroll: Online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2013 (redigerat) Ja PUM svarar på detta. Redigerat 5 Maj 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Nej. PUM gillar lasagne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Jupp.PUM har klocka på armen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Nope PUM vaknade före sitt alarm idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Ja, varje morgon faktiskt. Pågrund utav att jag drabbas av en mindre hjärninfarkt om jag blir väckt av en klocka. PUM tycker att vi ska avskaffa regeringen och låta Kungen bestämma allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.