Gäst Jesper93 Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 (redigerat) Nej PUM Har svårt att anpassa vardagen Redigerat 20 Augusti 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 ja antar detPuM Har kollat på My little pony friendship is magic :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 NejPUM har gjort en dålig investering den här månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Varje månad PUM väntar på SR4 EU releasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Nej, men det ser ut att vara minst lika kul som SR3. så kanske man hmm köper det hmm. PUM har sovmorgon varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Nope. Pum bor i en villa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Yup, en mycket fin en PUM har kvar sin samling samlarkort (pokemon, digimon, yu-gi-oh etc.) om den nu gjorde sånt när den var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Ja det har jag säkert, men var vet jag inte.PUM använder Linux mer än Windows, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Gjorde förut. PUM har installerat en linuxdistrubition någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Ja, har den på min icke-fungerande-skollaptop.PUM vet vad Vegeta är och har ätit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Nope det vet jag inte vad det är min kära brony :PPuM tycker att My littel pony är bättre än skrikiga P12'or på cod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 allt är väl bättre än skrikiga p12 på cod? PUM gillar Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.