Musten Skrivet 29 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2013 nej wtf personen under mig tror att jesper samtalar med sin dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 29 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2013 Nej Pum är glad för att det är fredag imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2013 Ja PUM är avundsjuk på Jepser för att han kan styra sin dator med sin röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2013 Nä. Tänk om morsan ber honom att stänga av datorn. PUM lagar mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 29 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2013 Ja, vill ju inte ha trasig mat! PUM har långt hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2013 Nej.PUM är skinhead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 29 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2013 nej Pum har tatuerat sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 ja för jag är skinhead pum är inte jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 Ne jag är ingen Jesper.PuM Har en tatuering som h*n ångrar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 nej för jag är skinheadPUM vill tatuera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 Jag klarar mig fint utan nålar som sprutar in bläck i mitt skinn, tack. PUM lyssnar på musik just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2013 aa pum tycker kawaiinekos bild e fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.