Kuddie Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Usch nej. PUM är lika trött som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Säkert tröttare PUM vill ha banan + choklad = hajkbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Vad är hajkbanan? PUM tycker man ska skapa ett slagsmål när det blir bråk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Vad är hajkbanan? PUM tycker man ska skapa ett slagsmål när det blir bråk!Nej. Personen under mig gillar CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Ja. Personen under mig är smygbög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Ja. Personen under mig är smygbögNej. PUM är hetrosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Tror jag är bisexuell men är inte säker xD PUM tycker jag borde berätta det för min pojkvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Tror jag är bisexuell men är inte säker xDPUM tycker jag borde berätta det för min pojkvänNej, bäst att han inte vet om det. Jag kanske också är bisexuell men jag vet inte riktigt. Mina kompisar säger att man är bög om man tycker att en kille är snygg. :huh: PUM är skoltrött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Ja. Därför man har skolkat de senaste 3 veckorna =) PUM har 5 par byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Ja. Därför man har skolkat de senaste 3 veckorna =) PUM har 5 par byxor.Fler än 5 har jag. PUM tillbringar minst 6 timmar framför datorn varje dag. (Eller åtminstone på helgerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Inte på vardan , fast på helgerna kan det hända. PUM har regn hos sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Inte på vardan , fast på helgerna kan det hända. PUM har regn hos sigNej, sol. PUM är bisexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.