CharlesIngvar Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 (redigerat) Nej.PUM tycker att jag borde vara diktator över hela världen.Nej PUM Tycker Jag är Grym på Gta Sanandreas Redigerat 25 April 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 HAHA nej. pum tycker om djungelvrål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Nej. PUM hatar min avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Nej. PUM hatar min avatar.Nepp den är rätt cool :D PUM Har spelat Gta liberty city stories Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Nej. PUM tror lika som jag att CharlesIngvar spelar Gta även i sömnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imbazist Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 (redigerat) EDIT: nope PUM tycker jag är noobig som inte kan få ubuntu att dualboota på ett USB-Minne Redigerat 25 April 2011 av Imbazist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Eh? Vet inte :'D PUM har hittat diamant på Minecraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Nästan för mycket. PUM tycker att jag borde sluta äta godis från mitt påskägg och gå ut i solen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Usch, nej! PUM splear Bloodline Champions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Nej. Personen under mig räknar kroppar likt får till rytmen av krigstrummorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 nej :) PUM tycker att det är kallt ute? (hoppas ej det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Ja. PUM har en pistol i rumpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.