Arcane Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 nepp PUM tycker simpsons är roligare än family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 nepp PUM tycker simpsons är roligare än family guyinget av dom PUM Älskar sourcream onion chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Nej usch, fy fan. PUM älskar fredagsmys med familjen där de äter tacos till middag och sedan kollar du på teve medan du äter chips och dricker läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Nah PUM kan Spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Hola, me llamo Trinity. Me gusta perros y gatos. Me color favorito es negro. Pero me gusta roja tu. Det är säkert helt gramatiskt fel, säkert fel ord också. Men jag kan lite iaf. =P PUM kan skriva tre meningar på tyska franska eller spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Me llamo 3FJSKFJSKGJES, no tengo animales. Mi color favorito es negro. Det är väl ungefärt man lärt sig utav tre års studier av spanska :lol:. PUM har en massa skolarbete att göra innan det blir sommarlov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Me llamo 3FJSKFJSKGJES, no tengo animales. Mi color favorito es negro. Det är väl ungefärt man lärt sig utav tre års studier av spanska :lol:. PUM har en massa skolarbete att göra innan det blir sommarlov.Jopp, fast pallar inte göra dom. PUM kan franska? Redigerat 2 Juni 2011 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Köttbullar PUM hjerta majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Haha, nää x) PUM är majskolv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Nej, det är jag inte, jag är Layton :) PUM har varit medlem längre än mig på fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Nej, det är jag inte, jag är Layton :)PUM har varit medlem längre än mig på fuska.se.japp im the king at fuska :D PUM tycker att eurovision song contest semfinal 1 tråden har spårat ur Redigerat 2 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Har inte varit där så vet ej. PUM går på gymnasiumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.