Touchmagic Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 Ja. PUM tycker min avatar är het?inte så.. PUM har någongång varit så full att den inte kommer ihåg ett skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Istället för att få en stor, fet, spruta hos tandläkaren så tar man hellre "morfin juicen" så att man typ somnar och babblar massa random-saker. PUM har haft Kemi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Istället för att få en stor, fet, spruta hos tandläkaren så tar man hellre "morfin juicen" så att man typ somnar och babblar massa random-saker. PUM har haft Kemi.nepp PUM Längtar till sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Som fan. PUM kommer gråta på skolavslutningen eller har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 nepp PUM Längtar till sommarlovetJA! PUM får sommarlov imorgon (Torsdag 9e) precis som mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Som fan.PUM kommer gråta på skolavslutningen eller har gjort.nepp PUM Gillar att grilla en solig sommarkväll på balkongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 (redigerat) Nope, har avslutning den 16e men slutar på fredag för jag får ledigt för att få gå på japanska kurs :D PUM vill också lära sig japanska EDIT: Meh, fan vad alla svarar samtidigt xD Redigerat 8 Juni 2011 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Nope, har avslutning den 16e men slutar på fredag för jag får ledigt för att få gå på japanska kurs :D PUM vill också lära sig japanskaEDIT: Meh, fan vad alla svarar samtidigt xDChing Shong cykelstång enda japanskan jag kan Så Nej PUM Älskar smörgåstårta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Gott i lagom mängd PUM är citronpaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Gott i lagom mängdPUM är citronpaj CharlesIngvar om jag får be PUM Är Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 Nej PUM är ett äpplepaj fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Inte fan direkt men äppelpaj tycker jag är gott! PUM gillar blåbärspaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.