Touchmagic Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Skrivet 7 Juni 2011 Ja. PUM tycker min avatar är het?inte så.. PUM har någongång varit så full att den inte kommer ihåg ett skit! Citera
Klayett Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Istället för att få en stor, fet, spruta hos tandläkaren så tar man hellre "morfin juicen" så att man typ somnar och babblar massa random-saker. PUM har haft Kemi. Citera
CharlesIngvar Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Istället för att få en stor, fet, spruta hos tandläkaren så tar man hellre "morfin juicen" så att man typ somnar och babblar massa random-saker. PUM har haft Kemi.nepp PUM Längtar till sommarlovet Citera
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Som fan. PUM kommer gråta på skolavslutningen eller har gjort. Citera
Touchmagic Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 nepp PUM Längtar till sommarlovetJA! PUM får sommarlov imorgon (Torsdag 9e) precis som mig :D Citera
CharlesIngvar Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Som fan.PUM kommer gråta på skolavslutningen eller har gjort.nepp PUM Gillar att grilla en solig sommarkväll på balkongen Citera
Svampen2 Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 (redigerat) Nope, har avslutning den 16e men slutar på fredag för jag får ledigt för att få gå på japanska kurs :D PUM vill också lära sig japanska EDIT: Meh, fan vad alla svarar samtidigt xD Redigerat 8 Juni 2011 av Svampen2 Citera
CharlesIngvar Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Nope, har avslutning den 16e men slutar på fredag för jag får ledigt för att få gå på japanska kurs :D PUM vill också lära sig japanskaEDIT: Meh, fan vad alla svarar samtidigt xDChing Shong cykelstång enda japanskan jag kan Så Nej PUM Älskar smörgåstårta Citera
CharlesIngvar Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Skrivet 8 Juni 2011 Gott i lagom mängdPUM är citronpaj CharlesIngvar om jag får be PUM Är Svampen2 Citera
Klayett Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Skrivet 9 Juni 2011 Inte fan direkt men äppelpaj tycker jag är gott! PUM gillar blåbärspaj. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.