Svampen2 Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Ja! PUM tycker att vi ska fortsätta med paj temat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Kul att fresta folk med pajprat. PUM gillar Mexikansk Tacopaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Låter inge vidare PUM är en elefant (jag skiter i paj temat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Fu magnum, jag är en ostkaka PUM är en pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Låter inge vidare PUM är en elefant (jag skiter i paj temat)Nej PUM har inte haft skolavslutning än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Fu magnum, jag är en ostkaka PUM är en pokemonJaa :D PUM tycker man inte ska svara på folk som svara för sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Man får svara på båda istället :D PUM tycker att man ska göra så. Alltså svara på båda frågorna om det dampar med svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 sure PUM tycker att jag har fått slut på idéer om PUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Ja, du har hemskt dålig fantasi. PUM tyckte det lät taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Venne, beror på lite hur sykeltjuv reagerade. Lite taskigt kanske PUM måste gå på toa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Nej PUM Är en moralkärring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 nope.avi PUM gillar energidryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.