CharlesIngvar Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Nej. PUM kliar sig på huvudet.nepp PUM Har blivit utslängd från lektionen i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 (redigerat) Ja. :( PUM har slängt ut en lärare från en lektion. Redigerat 17 Juni 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Ja. :( PUM har slängt ut en lärare från en lektion.japp PUM Är super stressad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Nej. PUM Har grillkrydda i sitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Nää, varför ska man ha det, lol. PUM brukar ta en knäckemacka med smör och grillkrydda på till lunch i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Nää, varför ska man ha det, lol.PUM brukar ta en knäckemacka med smör och grillkrydda på till lunch i skolan.nej fyfan PUM Hatar att det regnar ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Nej, föredrar oväder framför solsken. Om personen under mig ägde ett anteckningsblock med kraften att ta livet den vars namn skrevs däri, skulle han eller hon vara villig att använda den och i så fall till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Lol, någon har sett Death Note ser jag xD Men ööh, ja jag skulle använda den. Till vad, säger jag inte >:D PUM har åkt i 4 timmar i ösregn till elmia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Lol, någon har sett Death Note ser jag xD Men ööh, ja jag skulle använda den.Till vad, säger jag inte >:D PUM har åkt i 4 timmar i ösregn till elmianej PUM är lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Ibland. Atm, ja! PUM Ser på anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 Ibland. Atm, ja! PUM Ser på anime.sån skit PUM Är full Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 (redigerat) Nej, aldrig. PUM tycker om knäckebröd. Redigerat 17 Juni 2011 av JohnRambo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.