KuroKaktus Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Nej. PUM har minst 30 twisty puzzle's (t.ex rubiks kub) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 ja PUM är sexig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 (redigerat) Ja! Ps, avataren är en bild på mig som jag tog med webcamen imorse. PUM tycker att jag har skrivit för många inlägg idag. Redigerat 5 Juli 2011 av Videogame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Nä. PUM tycker om att leka gris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Nej PUM tycker om att leka doctor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 aldrig PUM gjorde min avatar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2011 Nej PUM pratar med någon på Skype just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2011 Nope PUM gillar Johnny Cash väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Nej. PUM Gillar Prezy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Ja sådär... PUM älskar brödrostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Nej, hatar dem, de tar så lång tid. PUM vet vem Brandon Flowers är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Yupp PUM tycker att jag är cool B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.