GamesDean Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Ja, lite iaf :) Personen under mig har en egenbyggd dator. Redigerat 9 Februari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Ja. Personen under mig är obstinat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Nä, inte så mycket. ( har inte en aning om vad det betyder) den under mig ska till tandläkaren imorgon kl 14:15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Nej xD. Personer under mig har en iPhone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Nej fyfan. Personen har fler än två möbler från ikea i sitt rum. Edit: Fel svenska lolz Redigerat 9 Februari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Inte på mitt rum, men i mitt rum ja. Personen under mig har en nokia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) Nej, samsung personen under mig är ett troll Redigerat 9 Februari 2011 av PissWasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 9 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Nej, samsung personen under mig är ett trollNej Personen under mig Gillar Penntroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Såklart? Personen under mej gillar FETTISCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 9 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Såklart? Personen under mej gillar FETTISCH!Fettich lol nepp Personen under mig gillar Ägg Med Kaviar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Ja för fan. Personen under mig har någonsin haft ett sexuellt förhållande med sin dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Lolz, nej? Personen under mig har träffat en känd Hollywood-Skådis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.