ImCasualGamer Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Inte helt och hållet, men lite kanske. O.o PUM är en tredjedels Tysk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Nope! PUM är hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Nej. PUM har en Hatsune Miku figur :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Nej. PUM har någon gång ätit upp en sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Nä xD PUM gillar apelsinjus.xm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Ye. PUM gillar äppeljuice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 (redigerat) Nä. Förklaring: Jag drack det när jag var magsjuk Nuff' said PUM ogillar mig Redigerat 31 Januari 2012 av Muggebigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svesve Skrivet 31 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2012 Varken ja eller nä för vet inte vem du är alls. PUM har brutit sig in i en tuggummi-automat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 (redigerat) Ye. Hoppsan, my bad :P ta denna länk istället xD OnTopic: Nej PUM gillar apelsinjus.xm nu när jag rättat till länken? :P Redigerat 2 Februari 2012 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Nej PUM borde göra läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Nej. PUM lirar Skyrim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2012 Nej.PUM lirar Skyrim?aldrig spelat Skyrim. PUM har det nya betygssystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.