Proccito Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Aldrig hört om. PUM är måttligt hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Faktiskt, jag skakar och mår illa utav hunger. Måste äta nu. PUM är måttligt törstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Faktiskt, jag skakar och mår illa utav törst. Måste dricka nu. PUM är måttligt skitnödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Faktist, jag skakar och mår illa utav skitnödighet. Måste skita nu. PUM spelar TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Aldrig hört om.:( Aja, du är förlåten. Min pappa visste inte heller vem det var! OnT: Faktiskt inte, jag sitter och skiter iställe.PUM har bra betyg i matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 OnT: Faktiskt inte, jag sitter och skiter iställe.Du sitter och skiter istället för att spela TF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Jag hade MVG i nian, på de två prov jag skrivit i ettan har jag fått F (A på omprovet) och B. PUM dricker. btw, Rory Gallagher är fan kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Nej PUM gillar Moutnain Dew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Det smakar rätt så bra, har dock bara druckit det några få gånger och jag köper det aldrig. PUM dricker hellre vatten än mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Ja. PUM fryser om fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Nej. PUM tycker att det är tråkigt för att det är söndag idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 14 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2013 Nej, det är måndag idag PUM har ett efternamn som slutar på "son" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.