Poesi Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Ja! Jag lyssnar på Who. Fina grejer. PUM har lust att berätta vad för inrikting hen går/tänker gå/gick på gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Ja, teknik PUM åt godis idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Nej, sånt har jag slutat med. PUM vet vad jag heter i verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Ja. PUM tycker om Lou Reed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Nej. PUM hatar Lou Reed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2013 Nej. PUM känner doften av ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Ja. Personen under mig är lat och skriver "PUM" i stället för "Personen under mig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Nej! Personen under mig är en brony Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2013 Nej usch PUM har brukat kodein Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2013 Vad är det? Förmodligen inte. PUM kan sjunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2013 Ja, men inte vackert skulle jag väl vilja påstå. PUM Har en dator/annat elektroniskt tillbehör till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2013 Näe PUM är duktig på gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.