Dicecursor Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Nej PUM är en människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Nej, en kaktus. PUM Gillar kakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 ja, men det beror på vilka sorts kakor det är, till exempel torra kakor som äldre personer brukar ha gillas inte. PuM funderar ibland på livet och minns då bara sorgliga saker som har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Ja ibland, men för att jag ska lära mig om hur jag inte ska bete mig ;) PUM har flyttat hemifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Nope PUM är personen över mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Ja. Personen under mig planerar rån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Ja, med mitt hood. PUM har en revolver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Ja jag använder den flitigt PUM tycker om Dr.pepper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Typ. PUM har ätit middag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Nej har slutat med att äta mat. PUM har ett krypskyttsgevär under garderoben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Har ingen garderob. PUM har en svart katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 (redigerat) nja inte helt PUM Kan hur lätt som helst se (utan att använda fingrarna, eller andra hjälpmedel) hur många "l" jag har skrivit här: llllllllllllllllll Redigerat 22 Januari 2013 av 747 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.