Layton Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 20 st? PUM hatar söndagskvällar mer än måndagskvällar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Hatar alla kvällar förutom fredag och lördagskvällar (lov är inte inräknat) PUM drar en lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Nej, det är inte bra att knarka. PUM har dragit en katt i svansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Ja PuM har hål i sina strumpor. (Layton du hade fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Bara ena strumpan jag har på mig just nu är trasig. Men överlag är det lite för många hål, ja, fastän jag försöker slänga alla trasiga. PUM gillar Frank Turner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 (Layton du hade fel)18 då :) OnT: eh... vem är det? PUM tycker jag är dum i huvudet som inte vet vem Frank Turner är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Nej, för det gör inte jag heller. Egentligen vet jag nog vem det är men jag kommer inte på det nu i alla fall. PUM sitter vid datorn mer än 5 timmar om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Tyvärr ja. PUM är insatt i musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Hur menar du? Jag antar att svaret är ja i vilket fall som helst. PUM är en nål i en höstack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Ja, varför inte. PUM är en höstack i en nål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Ja, varför inte. PUM är en stack i en hönål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2013 Det händer väl att man är det. PUM har spelat Fallout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.