loopen Skrivet 27 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 Nej, faktiskt inte. PUM har mer än 10 spel på Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 Nej, jag har ett spel på steam. PUM har prov imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 27 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 Nej, studiedag imorgon PUM ska inom de kommande veckorna åka på skidsemester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 Nej. Eller... vi åker väl till landet och åker längd. PUM kan sjunga en Tonika, subdominant och dominant. Just nu, utan hjälpmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 27 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2013 Nej, för jag vet inte vad något av det är. PUM spelar tennis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 2 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2013 Nej för jag vet inte vad tennis är. PUM vet vad tennis är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 2 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2013 Öh... vad är det för nåt? PUM är/har varit en troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2013 Nej. PUM kan stå på ett ben i mer än 1 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2013 Ja, jag heter ju inte Storck i efternamn för ingenting. B) Personen under mig har ett efternamn som slutar på "-sson". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2013 Nej. PUM har en utländsk bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 3 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2013 Nej. PUM har en utländsk bakgrund.Ja, Japansk! PUM kan nå sin näsa med tungan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2013 Nej. PUM kan göra en bakåtvolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.