wubo Skrivet 12 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2013 (redigerat) Nein PUM ska åka tåg från Flen till Paris. Redigerat 12 Februari 2013 av 747 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2013 Någon gång borde man väl. Personen under mig spelar piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2013 Nej. PUM vet vem Penn och Teller är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 13 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2013 (redigerat) ja personen under mig har två facebook acc Redigerat 13 Februari 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2013 Ja, spotify free så ;) PUM Har inte en ända IKEA möbel i sitt hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2013 Ja, spotify free så ;) PUM Har inte en ända IKEA möbel i sitt hus.Jag vet inte ifall det finns i min studentlägenhet, men hemma hos päronen har jag. PUM äger minst en Sony-produkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 14 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2013 Ja, ett par hörlurar som jag tappat bort. PUM äger 18 sängar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2013 Nja, blir väl uppr i 11 iinkluderat våningssängar och dubbelsängar. PUM tycker att Alla hjärtans dag bara är kommersiellt tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2013 Nej, men jag förstår varför man ska ha en speciell dag när man älska folk alla andra 364/365 dagar på året. PUM kan stå på händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 14 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2013 Nej, men jag är jättebra på att stå på fötter. PUM är med i Führerns bitches. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2013 Nä. PUM har feta vinterkängor (typ Timberland). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2013 nepp. PUM har någon fobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.