Layton Skrivet 19 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2013 Ja, mild arachnafobi. Stavning...? Personen under mig tycker det är coolare att spela bas än gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 20 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2013 Jag kan inte spela något av dom :P personen under mig gillar coola grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 20 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2013 Nej jag gillar bara ocoola grejer PUM brukar äta frukost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 20 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2013 Ibland. PUM bor i en grotta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Jag kan inte spela något av dom :PDu behöver ju inte spela dem för att tycka att det enare är coolare. OnT: såklart intePUM har längre hår än mig/jag whatever.(Jag har normallängt tjejhår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Aa har dreads ner till fötterna. PUM är en pokemon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Ja, det är jag som är Pikachu. PUM tänker ge mig L4D2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Nej. PUM har spelat ett Elder Scroll-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Ja. PUM har spelat Borderlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Ja, ingenting för mig. PUM spelar TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Då och då. PUM hade TF2 innan det blev gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Ja, jag skaffade det på releasedagen. PUM är under 180 cm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.