Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Ja, är 20cm ungefär. PUM är grov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Nä, jag är rätt så mysig. PUM har spottlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Nej, näst-nästa vecka. PUM dricker gillar Redbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Drick gillar? Haha, nä men jag hatar det. Kan känna lukten av det från andra tågvagnsänden eller i ett annat rum med öppen dörr. Vidrigt. PUM lyssnar hellre på Justin Bieber än Cannibal Corpse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Nej, aldrig att jag skulle lyssna på JB. PUM är narkoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Te. <3 (och alkohol) PUM är pianist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Nej. PUM har en hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Nej. PUM är en hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Har kallats bitch, och har skitsnygga varg-ögonbryn (Tingelholm dampar). Men jag skulle tro att jag är homo. PUM spelar i band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Har kallats bitch, och har skitsnygga varg-ögonbryn (Tingelholm dampar). Men jag skulle tro att jag är homo.PUM spelar i band.Nopp, men jag spelar ibland. Personen under mig har en IQ högre eller lika med 120. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Det vet jag inte, troligtvis inte då jag är väldigt inkompetent på alla vis. PUM tycker om pingviner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 Ja, jag gillar och respekterar alla levande varelser som mina jämlikar. Personen under mig har aldrig grävt en tunnel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.