Suicidans Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 näe PUM är kommunist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 nej dd du får inte svara nej pum är layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2013 nej layton du får inte svara nej pum är musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Ja. PUM är en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Nej, men jag är en ork och jag vill vara det. (inside joke ftw) pum har någonsin spelat tf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Ja. Personen under mig är personen åt vänster om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Ja, vi är ju bästa BFF-vänner för alltid! :D :D :D PUM är personen till höger om mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 (redigerat) Nej. (I see what you did there :sorcerer:) PUM är längre än 190cm. Redigerat 24 Februari 2013 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 158 B) PUM är en älg. (ber till gud att themoose svarar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 nej themoose du får inte svara nej pum är självmordsbenägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Personen under mig drabbas av perioder fyllda med fruktansvärd makaroniångest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Makoriniångest? Förmodligen inte :) PUM tycker att låten stairway to the stars är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.