knark Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 nej pum är homosexuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Nej, men jag är homo sapiens sapiens. Fast det är vi alla. Mer eller mindre. PUM har en pojkvän/flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 (redigerat) Nej, rawr ;| PUM anser Löfbergs Lila Crescendo vara ett ljuvligt kaffe. Redigerat 24 Februari 2013 av DDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Nej, kaffe är den äckligaste drycken som existerar. Personen under mig är Dunderdasensdundrigadase. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 Nej. PUM har haft nageltrång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 nej jesper du får inte svara nej pum har aldrig kliat sig på hakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2013 nej Dave du får inte svara nej PUM lever under vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Ja, jag är ju liksom inte död när jag badar. PUM är en Harry Potter- nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Nej, men böckerna är ganska bra, har läst de några gånger. PUM vet vem Tom Bombadil är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Ja. :wub: PUM ska vara med och köra TF2 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Ja :D PUM går på någon fysisk aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Ja. Personen under mig är aktiv fickpingisspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.