Dicecursor Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Nej. PUM gillar citroner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Nej, fy fan. Personen under gillar Baldurs gate och/eller DnD-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Inte spelat faktiskt, kom ut innan min tid och då är det svårt att komma in i ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Ja, och det är hemskt. PUM tränar någon sport. Om ja, vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 "Ja", e-sport. PUM är ensamstående 2-barnsmamma som bor i Botkyrka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 (redigerat) Svar fel. Personen under mig är av grekisk påbrå. Redigerat 7 April 2013 av MrKenway97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Nej. Personen under mig är personen under mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Helt riktigt.Personen under mig brukar ha kostym på fester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Fester? Vad är det? PUM är StarWarsBoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 (redigerat) Ja. PUM är Horizon. Isåfall, logga in på steam för jag har tråkigt. Redigerat 7 April 2013 av Loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Ja och nej. PUM tänker ge mig 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Om du loggar in på steam. PUM har någon gång spelat WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.