Proccito Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Nä usch fyfan. PUM har ätit pizza i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Nej inte än, men ikväll blir det. PUM ska jobba hela sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 22 April 2013 Rapport Dela Skrivet 22 April 2013 Njaaa, kanske lite grann :)PUM kan spela ett eller flera instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 April 2013 Rapport Dela Skrivet 22 April 2013 (redigerat) Jupp.Bas och gitarr. PUM går på gymnasiet. Redigerat 23 April 2013 av Proccito 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 23 April 2013 Rapport Dela Skrivet 23 April 2013 Nope PUM gillar fiskpinnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 23 April 2013 Rapport Dela Skrivet 23 April 2013 De är helt okej, om man har god sås till.PUM hatar fler personer än han/hon älskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 April 2013 Rapport Dela Skrivet 25 April 2013 Nej, men älskar inte så många heller PUM hoppas på en kall sommar med mycket regn och hagel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 nej, snö. Personen under mig är personen under mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 Det beror på.Jag är under dig i inlägg, men jag är inte fysiskt under dig (tror jag) PUM spelar gillar MMORPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Det beror på.Jag är under dig i inlägg, men jag är inte fysiskt under dig (tror jag) PUM spelar gillar MMORPGKlart man spelar gillar det ;) PUM gillar popcorn mer än chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Klart man spelar gillar det PUM gillar popcorn mer än chips.OJA!!! PUM föredrar Pepsi över Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Aldrig någonsin. Personen under mig tycker om root beer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.