wubo Skrivet 30 April 2013 Rapport Dela Skrivet 30 April 2013 Ja, sidewindah PUM tycker att valborg är något onödigt hitte på. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Ja det tycker jagPUM gillar endast julafton p.g.a mat och julklappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Nja, det tror jag inte. PUM gillar dåligt väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Det beror ju på det är skönt ibland närdet regnar. PUM Kommer skriva 7 rader om vad personen under honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 vänta va? den där meningen går inte ens att läsa. Personen under mig känner Yoda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 SorrY :( PUM vet vad "1337" kommer ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Ja. PUM har 6 bokstäver i sitt förnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Nej, det har jag icke, Personen under mig brukar koka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Nej, det har jag icke, Personen under mig brukar koka.Menar du att koka som i koka tex te-vatten, så ja. PUM föredrar pepsi före cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Jag tycker om både pepsi och cola. De är goda på olika sätt. Vi kan säga att jag föredrar det som finns i närheten av de två alternativen. PUM tycker om Jolt Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Den är helt okej, vanlig cola är godare dockPUM Har sett/läst Game of Thrones. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 3 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2013 Nej det har jag inte, Pum har skola idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.