Gäst Jesper93 Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 Aldrig Det suger Pum gillar gamla klassiska nintendospel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 (redigerat) Ja de två första generationerna av Pokémon PUM skulle kunna mörda någon/några, men vill inte ta konsekvenserna. Redigerat 5 Augusti 2013 av wubo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 Nej då Åker jag in på kåken så nej Pum är jag själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 Nej, du postar faktiskt bara vartannat inlägg.PUM har badat idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 (redigerat) Jag badar i champagne, på resan genom gryningen PUM Har hoppat hopprep idag. (Pssst - Jag är Jesper undercover.) Redigerat 5 Augusti 2013 av Gudas 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 (redigerat) Nej Pum har en htc sensation Redigerat 5 Augusti 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 en htc-sensation? nä, en sån har jag nog aldrig haft, men det låter som något väldigt spännande personen under mig har en rövhaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 ne personen under mig har 420 kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 nej, jag har mer än så PUM vinner Lotto jackpotten på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 nej, jag har mer än så PUM vinner Lotto jackpotten på lördag.Du har väl fortfarande 420kr? Ontopic: Nej. PUM vet vad Vegeta är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 Nej Pum spelar hos unibet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 nej pum vill gifta sig med jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.