Proccito Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Nä.PUM dricker Redbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Nej men har gjort men har slutat av anledningar Pum tycker facebook börjar spåra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Börjar? Det insåg jag för ett antal år sedan :PPUM spelar cod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 händer ibland PUM spelar BF3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 JA hur fan visste du det.Pum gillar något cod spel mer än bf3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Nja, jag tycker det är fel att jämföra dom spelen.Men blir jag tvungen, ligger Black Ops bra till, men BF3 är bättre. Pum skiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 I don't always take a dump, but when i do, it's rocket launch time! Personen under mig tycker det är synd att Lyra inte va en brony i Equestria Girls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 JappPuM har aldrig sett Equestria girls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Personen under mig tycker det är synd att Lyra inte va en brony i Equestria Girls.Jag såg henne aldrig, eller var hon ens med? Ontopic, jag har sett den 3 gånger på en vecka :P PUM vet vad Equestria Girls är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Ja, men har inte sett den. PUM har någon slags dryck i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Ja, Cedevita. PUM vill ha vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 nä PUM vill ha sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.