TheDamnSwede Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 jupp pum är åkte inte utomlands som klassresa i nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Stämmer det. PUM spelar lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Nej. PUM fryser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Jag är norrlänning, jag fryser aldrig. PUM tycker att Valve är överskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Kanske lite grannPUM böcker över filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 bara filmer PUM böcker PUM är magisk erick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 ? Pum har en storbilds tv på sitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Hos föräldrarna ja, men inte i studentlägenheten.PUM hatar grupparbeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 jupp, om jag måste göra något så PuM hade ingen skolresa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Inte vad jag kan minnas nej. PUM är hungrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2013 Äter macka nu så nej. PUM tror på en religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 3 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2013 Nej pum gillar beck,wallander, johan falk och iren huss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.