Lynott Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 Ganska orakad men skulle inte gå så långt till att kalla det skägg ;DImorgon innan jobbet ryker det! PUM gillar loka mer än cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 Nä, jag gillar inte loka alls faktiskt.PUM behöver sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 Egentligen ja, men jag vaknade och kan inte sova. PUM använder en laptop för att skriva nästa inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 Alltid laptop.Inte för att den är bra, utan för att jag inte har något bättre.PUM ser ofta på Top Gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 Nej, kollar ibland men inte ofta. PUM tycker det är roligt att åka skidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 Japp, varje år. Personen under mig är allergisk mot något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 inte vad jag vet PUM följer någon let's play Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 Nja, jag följer Rythians och Zoeys let's play, men den är inte så aktiv.PUM har en konstig dygnsrytm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 9 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2014 Aaah just nu, men skola nästa vecka sååå..får la ändra mig snart Personen under mig har varit på fuska i mer än 5 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2014 Ja, det är snart 7 år sedan jag började här. Tänk vad fort tiden går XDPUM gillar att pilla med sin dator så här sent på kvällen/natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 10 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2014 nu ere allså mobilen för ska sova nu Personen under mig är trött nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2014 (redigerat) Nä, inte direkt.Men jag vaknade vid 8, så det är inte konstigt PUM vill att det ska bli helg utan att något måste göras. nu ere allså mobilen för ska sova nuJag menade inte just då, utan rent allmänt ;) Redigerat 10 Januari 2014 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.