wubo Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Nej aldrig PUM har asmycket att göra till nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Ja PUM gillar ärtsoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 ja speciellt på torsdagar pum är 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Japp Personen under mig avskyr vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Hade klarat mig utan den, ja. PUM använder sig av ett operativsystem baserat på Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Nenene neee Personen under mig har begått något brott av misstag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Ja. Tror nog att alla har gjort det någon gång. Pum har en kompis som han/hon fortfarande umgås med som han/hon har kännt sedan dagis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 nej men går i samma skola som han pum använder ett mekaniskt tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Javisst, bruna switchar PUM känner mer än 10 personer i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Sist jag räknade och skrev ner så var det 300+. Då alla jAg känner från skolan, släkt, och kompisars kompisar som jag lärt känna. Pum har syskon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 Jajamän Pum har även den syskon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 18 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2014 japp PUM anser sig vara bra på att teckna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.