wubo Skrivet 4 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2014 duger bra PUM följer "Farmen" på TV4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 4 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2014 Näpp Personen under mig spelar något just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 5 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2014 typ väntar på att wow ska släppa in mig på min realm pum kan tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 5 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2014 Nein Personen under mig ska åka utomlands i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 5 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2014 Högst troligen inte. PUM gillar snabb musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2014 jo ja PUM har kvar sitt lego Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 6 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2014 Kanske Personen under mig har ostädat i rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 6 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2014 Korrekt :( PUM har en kalender i sitt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 8 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2014 Har nog inte det, nej Personen under mig har snö utomhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 8 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2014 lite, det mesta har smält bort PUM ät äldst bland sina syskon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 9 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2014 Nej är yngst med en äldre bror Personen under mig följer farmen på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 9 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2014 (redigerat) Ja Pum saknar farmen Kristina Redigerat 9 Februari 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.