GangstaLean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Ja PUM Tycker om SIMPSONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Ja PUM gillar South Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Njäe... PUM ska gå och äta nu för att jag ska för att ag är jätte hungrig så jag ska gå ner och ta nu och vad jag menar med ner är att jag ska nerför mina trappor rakt in i köket och äta Spaghetti Bolonnese! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Njäe...PUM ska gå och äta nu för att jag ska för att ag är jätte hungrig så jag ska gå ner och ta nu och vad jag menar med ner är att jag ska nerför mina trappor rakt in i köket och äta Spaghetti Bolonnese!nä Pum har en papegoja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nä PUM är PÖM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nein PUM har tråkigt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Ja , väntar på en polare. PUM går in på nobrain.dk ibland o stannar där ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nej PUM har PLÄP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nej.. PUM är inte PÖM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Nej.. PUM är inte PÖMJoo :) PUM är söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 Som fan B) PUM tycker att jag är sjukt söt <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 23 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2011 FAn åh!! PUM gillar fEta poliser i små pilisbilr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.