GamesDean Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Nej. PUM följer serien Svensk Maffia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Fan! Nu missade jag det igen, men ja, har tänkt följa det. PUM har varit medlem på fuska i fem år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Ja PUM har varit medlem på fuska sedan starten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Nej Personen under mig är en fekaliefrossare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Nepp Personen under mig är rädd för spindlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Typ, tycker dem är sjukt äckliga. PUM är rädd för dammråttor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Nej PUM är rädd för monstret under sin säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Ja :$ PUM vet inte vem jag är? LAWL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Jorå, typ. Personen under mig äter kakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2011 Tyvärr inte, går dock och lägger mig nu. Men först: PUM är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Aa B) PUM vill spela elgittar med mig? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Nej PUM är en mobbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.